Naše Účetní Služby

Naše služby zahrnují kompletní správu účetnictví, od evidence jednotlivých dokladů až po finální vyhotovení účetních závěrek a podání daňových přiznání.

Proč Extra účetnictví?

Garantujeme soulad s legislativou

Vaše účetnictví bude vždy v souladu se zákony a předpisy.

Spolehlivost a přesnost

Zajistíme přesné a bezchybné zpracování vašich účetních dat.

Srozumitelná komunikace

Vše vám vysvětlíme jednoduše a srozumitelně.

Hlídáme a dodržujeme termíny

Upozorňujeme na termíny a vše účtujeme bez prodlení a včas.

Dostupné ceny

Nabízíme cenově výhodné služby pro začínající podnikatele.

Snadná spolupráce

Minimalizujeme vaši administrativní zátěž efektivními procesy.

Flexibilita a přizpůsobení

Přizpůsobíme se vašim měnícím se potřebám při růstu firmy.

Moderní technologie

Umožňujeme online přístup k datům a využíváme moderní software.

Financial

Jak probíhá naše spolupráce?

1) Stanovení vašich potřeb

zavoláme si a domluvíme se, jaká forma spolupráce vám bude nejvíce vyhovovat.

2) Převzetí vašeho účetnictví

Převezmeme si vaše stávající účetnictví, nebo jej založíme od nuly.

3) Účtujeme

Začínáme účtovat a hlídat termíny a ladíme spolupráci.

4) Volejte kdykoliv s čímkoliv

Telefonické konzultace máte Extra zdarma :)

Kontaktujte nás.

Často kladené dotazy.

všechno budete mít online na vaší speciální webové stránce. Standardně máme připravený report ze kterého je na první pohled patrné, jak si vedete. Pokud byste ale chtěli nějaké další přehledy vašeho účetnictví, není problém vám je vyrobit na míru. Na demo standardních přehledů účetnictví se můžete podívat zde: Odkaz

Ano můžeme. Budeme Vás upozorňovat na veškeré důležité zprávy od úřadů a jiných institucí, které mohou mít vliv na vedení vašeho účetnictví a vaše podnikání.

Pokud budete chtít a zřídíte nám přístup, pak to není problém. Většinou nám klienti přidělí přístup ke svým podnikatelským účtům s úrovní oprávnění podávání příkazů, bez možnosti je autorizovat. My zadáme veškeré příkazy k úhradě včetně jasných poznámek, abyste věděli, co přesně a komu autorizujete a vás pouze upozorníme, že máte nové příkazy k autorizaci. Veškeré úhrady vašich závazků tak pro budou jen otázkou několika kliknutí. Také to má tu výhodu, že si můžeme rovnou sami stahovat výpisy z účtů, které potřebujeme pro účtování banky.

Samozřejmě. Víme jak na ně, co jim říkat a co ne. Nechte to na nás. ušetříme si tím mnoho nervů a starostí.

Jedeme čistě bezpapírový přístup. Na standardní dokumenty (faktury) budete mít vyhrazený speciální email, kam je můžete zasílat hned jak Vám přijdou, na tištěné malé doklady ( pokladní doklady, účtenky, PHM, materiál do 10 000Kč) budete mít od nás aplikaci v mobilu, kterou účtenku vždy jen vyfotíte a tím se nám odešle, automaticky uloží do databáze a veškeré papírové účtenky si archivujete u sebe. Faktury vystavené vašim klientům si budeme pravidelně stahovat sami z fakturačního systému (Fakturoid, iDoklad).

Vaše data jsou u nás plně zabezpečena a chráněna v souladu s GDPR a interními standardy pro ochranu údajů.

Abychom doklady stihli zaúčtovat za všech okolností do správného měsíce, potřebujeme mít od Vás doklady do 15. dne měsíce následujícího, pokud to bude 16. dne, tak to nejspíš také zvládneme, ale nemůžete se na nás zlobit, když to nestihneme a půjdou vám daňově až do následujícího měsíce. Svět se ani v takovém případě nezboří, neboť podle zákona si ty nákladové doklady můžete teoreticky uplatnit až o tři roky později.

Při převzetí vedení vašeho účetnictví, vše digitalizujeme a následně už budeme spolupracovat čistě v digitálu. Zákon totiž už papírovou podobu archivace nevyžaduje a veškeré doklady máte dostupné online a mnohem rychleji a přehledněji.

Let zkušeností

30

Referencí

16

Ušetřených peněz klientům

890K Kč

Komu jsme pomohli s účetnictvím a daněmi:
Abstract
Cglobal
DigitalBox
Hemisferio
Next
Spaces

Výhody externího vedení účetnictví

1) Úspora Času a Nákladů

Vedení účetnictví externí firmou vám umožňuje věnovat se plně vašemu podnikání. Díky našim odborným službám nebudete potřebovat interní účetní oddělení, což znamená úsporu mzdových nákladů a času.

2) Přesnost a Soulad se Zákony

Naši účetní se pravidelně vzdělávají a sledují legislativní změny, abyste měli jistotu, že vaše účetnictví je v souladu s aktuálními předpisy.

3) Minimalizace Chyb a Rizik

Profesionální účetní služby snižují riziko chyb, které by mohly vést k finančním postihům nebo zbytečným daňovým nákladům.

4) Flexibilita a Přehlednost

Přístup k účetním datům kdykoli potřebujete, s možností využití cloudového účetního systému pro online přístup k aktuálním údajům.